måndag 14 oktober 2013

Shit, not again.

Hej! Nu är måndagen här igen... 
Det enda bra som hände idag var att jag hade dubbelhåltimme. Vår historie/geografilärare var sjuk vilket är väldigt synd i och försig men ganska bra för att jag absolut hatar geografi (det är det vi håller på med just nu). 
Imorgon så har vi svenskprov! Kommer nog gå riktigt bra faktiskt. 
Provet är att vi ska skriva en uppsats eller vad man nu ska kalla det för om boken I taket lyset stjärnorna. Ärligt talat så älskade jag den boken. Den var superbra och så har jag förberett mig väldigt mycket. 
Gjorde ett minitest på matten idag som jag totalt glömt bort om (eftersom jag var sjuk) och det gick ju... naahh.... 
Men som tur var så sa läraren är det inte alls gör så stor skillnad på betyget. :/

Men det roligare kommer imorgon då jag får rida!
Det kommer bli super, det enda är att jag har börjat behöva att rida en höst som heter Illusion istället för min älskade lilla Ivan som jag annars alltid rider. 
<3
På tal om hästar så finns det en sak som jag blir riktigt irriterad på. Det finns en tjej på skolan som också rider och det ju jättebra och roligt och så men grejen är att hon likar minst 20 000 bilder på hästar (som by the way tydligen är en frukt som inte finns) och minst 50% av min nyhetflöde på höstbilder och som sagt så älskar jag hästar och så men i verkligheten. 

Ha det bra! 
Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar