lördag 12 oktober 2013

Project Runway shopping

Hejsan, hur mår ni då?
Jag ligger i soffan och tittar på nån repris på Project Runway.
Ahh.
Känns som om jag kommer att frysa ihjäl.




Söta små tofflor, ser ut som små snöleoparder eller nåt.
De kommer från Hunkemöller btw.
Det är något tyskt (tror jag) underklädesmärke.
Ungefär som en tysk Victoria's Secret.
Har varit på ett stort köpcentrum idag.
Jag köpte ingenting men det var ändå roligt.
Hade med mig Chanel (min hund). Hon tycker faktiskt att det är riktigt kul. Hon älskar att titta på folk.
Hade med henne till stan en gång när jag och mamma åt fika. Hon låg och typ sov under bordet och tittade på folk och alla små barn som blev så glada av att se henne.
Det är så roligt, jag känner igen mig så mycket i dem.
Min mamma berättade för mig en gång att när jag var liten och vi var ute en gång och gick så såg jag en hund och så ropade jag "Titta, titta, en hund!" Hunden blev glad men istället för att titta på hunden så tittade alla på mig. :D




Aww!

Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar